Samantha Vdk

Mijn naam is Samantha Vandekerckhove en ik ben 18 jaar. Het liefst word ik Sam genoemd, dat vind ik meer bij mezelf passen.
Het meeste van mijn tijd gaat naar mijn studierichting Orthopedagogie, die ik volg in Vives Kortrijk. Dit is veel meer dan zomaar een studierichting voor mij, het is echt een passie. Ik hou er van om mensen gelukkig te maken en met deze studierichting is dat mogelijk.

In het middelbaar heb ik de richting Handel-Talen gevolgd. Deze richting lag mij minder omdat het geen sociale richting was. Ik hou er niet van om de hele tijd aan een bureau te zitten, ik doe liever iets actiefs.

Wanneer ik niet bezig met schoolwerk, zet ik mij in voor de speelpleinwerking. Sinds 2016 ben ik leidster in Speelpleinwerking de Mandelrakkers in Oostrozebeke. In datzelfde jaar behaalde ik mijn attest van animator. Daarnaast heb ik ook nog een attest Hulpverlener. Naast dit alles geniet ik ook van mijn wekelijks uurtje Zumba en boeken lezen. Ook afspreken met vrienden doe ik heel graag. In het weekend werk ik in een schoenenwinkel of ga ik babysitten. Twee keer per maand doe ik ook vrijwilligerswerk bij mensen met een beperking.

[http://saw-baoc-14-1819.wikidot.com/local--files/samantha-vdk/eerste%20opdracht]